orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biraz pahalı geldi geçen sefer baska bir arkadasa 50₺ ye yaptırmıstım ondan yazmadım @MFK; hocama.
Etiketin için teşekkürler abim
Ukaşın yardımcı olalım.