Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Olması gereken zaten yazılımcının çalıştığı saat başına ücret alması. Birçoğu kişi bilmediği şeyleri de biliyorum diye belirtip hiç kazanamayacağıma 3 kuruş daha az kazanayım kazanayım diye piyasayı öldürdü. Bu sebepten dolayı da içlerinden gerçekten işin hakkını verecek kişiyi ayıklamak çok zor.