Emrah hocam peki bunun elektiriği nasıl oluyor tam olarak aküye felan mı bağlanıyor?
Çakmaklık girişine bağlanıyor, bi kaç kişi direkt baglayabiliriz dedi tesisata da güvenemedim sorun vs yaşanmasın diye.
Uçmuş onun fiyatı 🤣 gece park halindeyken falan kayıt yapıyorum? Darbe halinde özel kayıt. Wifi desteği ve mobilden izlenebiliyormu
120 liraya aliexpressten almıştım, streçle kapladım hâlâ sıfır gibi
Araç stop ettikten sonra kapanıyor ama sanırım bataryası sayesinde 5-10 dk kayıt yapıyordu kaza vb durumlarda resim çekiyor kendiliğinden. YouTube da incelemeleri var.
Mobil uygulamasını bağladıktan sonra wifi ye bağlanıp canlı olarak telefondan izleyebiliyorsunuz, mobil veri ile izlenmiyor ne yazikki.