Hocam ben beden eğitimi öğretmenliği okuyorum sizce çıkma ihtimali var mı bide yedek subayla diğer harp okulu subayları arasında çok mu fark var
Verdiğim cevaplar %100 doğru demiyorum, ben askerliğimi kayseri 1.komando tugayında yaptım ve 1 sene olmadı daha geleli.
Ben bilgisayar programcılığı mezunuyum yedek astsubay başvurusu yaptım çıkmadı.
1 Yıllık yedek subaylar Asteğmen olarak askerliğini yapıyordu, tabi ki harp okulundakilere göre daha pasifler çünkü geçici askerler, Askeri okuldan mezun astsubaylar bile daha kıdemli yani asteğmenleri pek dikkate almıyorlardı, bildiğim kadarıyla da 1 sene sonunda devam etmek isterseniz sizi yeterlilik sınavına alıyorlar ona göre devam edilip edilmeyeceğine karar veriyorlar. Çıkar mı bilmiyorum çevremde de kimseye çıkmadı, neye göre eleme yapıyorlar onuda bilmiyorum çok çok boş adamlar vardı 1 yıllık çıkan, eğitime baktıklarını hiç sanmıyorum. Bence kuraya göre felan şansa çıkarıyorlar herhalde dolusuda boşuda çoktu.