Merhaba, haziran ayında okulum ve tecilim bitiyor (yüksek lisans) ben mayısta tecili bozup ağustos celbine yetişmeyi düşünüyorum fakat bu durumda büyük ihtimal yüksek lisans terk olarak görünecek bu durum olumsuz bir şeye sebep olur yedek subaylık acısından etkili midir?