merhaba, almanca yeni niş site kayıt edeceğim. Normalde amerika sunucu kullanıyorum. Almanca sitelerim için almanya lokasyonunda mı kurmalıyım yoksa amerika da olsa farketmez mi? sonuçta cloudflare a bağlıyorum.