İlk 97 bölüm izlenir evet. Ondan sonrası dönem dönem sardı. İskender Büyük, Ersoy Ulubey zamanları falan. Fakat sonra yine tırta sonra da zaten döngüye bağladı. Saçmaladı yok oldu.
İlk 97 bölüm TR'nin çok üstünde bir dizi. Yabancılar muhtemelen o racon dilini bizim kadar iyi anlayamaz. Anlasalardı inanın dünya tarihinin en iyi ilk 10 dizisi arasına alırlardı.