DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone önerirmisiniz yurtdışı ? 11 pro max
ben de yurtdışı düşünüyorum o yüzden konuyu açtım ama alınacaksa 11 yerine 12 serisini almanı tavsiye ederim. Ben iphone 12 düşünüyorum. Konuyu açma sebebimde kayıt problemleri nedir diye.