Eskiden mahkemenin verdiği kağıt ile tüm kurumlara gidip kendiniz güncelliyordunuz. Bir arkadaşımın mahkemesinde şahit olarak bulunmuştum. Mahkeme isim değişikliğine karar verdikten sonra arkadaşım kurumlara tek tek gidip belge ibrazı yapmıştı. Bahsettiğim yıl 2010, çok şey değişmiş olabilir.