Şöyle yapabilirsiniz hocam actionı a.php ye yönlendirirsiniz sorun yoksa a.php dede b.php ye post yaparsınız ancak bu hem performansınız kötü anlamda etkiler hemde doğru bir yol değil iyi çalışmalar