Kaynak göstererek 2 soru yönelttim ve şimdi ukala ben mi oldum yoksa ben bu yapıları 2 yıldır anlatıyorum derken siz mi?
Konunun sizinle alakası var çünkü herhangi bir veriye dayanmayan fikir beyan ettiniz.
Yapıların belirli bir süre sonra kaybolduğu ile alakalı soruma da hala daha yanıt alamadım.
Beni anlama konusunda maalesef kafana göre takildigin için bunda da kafana göre algiliyorsun demekki. Veriler kaynak koddan yada sayfa yapısından kaybolur mu hiç ben böyle bir şey mi dedim. Serplerde çıkmasından bahsediyorum ve buna pek çok kez tanık oldum. Cepten yazıyorum ve kızımla ilgil bmem gerek boş polimiklere girmeden önce insanların ne dediğini iyice anla yada sor.