1 hafta önce aldım Realme 8i şuan için bir sorun yok gayet memnunum performansı çok iyi kamerasıda güzel, servis konusuda sizin telefonu kullanmanıza bağlıdır. Önceki telefonum xiaomi mi5 'ti 1 kere bile servise götürmedim. hala sapa sağlam servis olayını bilmiorum inş'da gerekmez + olarak xiaomi alırkende TR'de satan kimse yoktu o dönem forum üzerinden satılıyordu xioami Türkiye servis olayı o zamanlarda yoktu ama gelişiyor bence problem yaşamazsın.