Hocam işe yapabileceğine inanıyosan al onun dışında alma derim.Mükemmeliyetçilik var sizde de ben de olduğu gibi,ama mükemmel olmaya çabaladikça,başlayamiyoruz .Bu da dezavantaj bence.