Merhabalar, sizlere düşün düşün içinden çıkamadığım bir şey soracağım.
HTML + CSS (ÇOK İYİ DÜZEYDE) | PHP + JAVASCRİPT (ORTA DÜZEYDE) biliyorum. Hem merakım hem de okuduğum bölüm yüzünden öğrendim Yönetim Bilişim Sistemleri okuyorum son sınıftayım forumda sürekli yazılımla ilgili verilen işleri ve yazılımcıların tavırlarını görüyorum. Kendimi PHP + JAVASCRİPT çok iyi düzeye getirmeden iş almaya hiç başlamadım. Sizce yaptığım doğru mu? illa mükemmel derece dediğim şekilde mi yaptığımda iş almalıyım? yoksa basit işleri alarak tecrübe mi edinmeliyim?