akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, sormak istediğim bir konu var. Bas ile fingerprint kiraladık ve bir bot yaptık diyelim. Fingerprintin süresi bittiği zaman bot taki fingerprint işlevsiz hale mi geliyor yoksa sadece yeni bot oluştururken mi kullanılıyor. Yani botu kullanmak için sürekli fingerprinti kiralamamız mı lazım.
kullanımı bittikten sonra otomatik deaktif oluyor hocam devamlı kullanmak istiyorsan satın alacaksın