Arkadaşlar birçok kurum ve dernek var bağış yaptığımızda ihtiyaç sahiplerine ileten, bunlar içinde en doğru yerler hangileri? Yapacağımız yardımların gerçekten en çok ihtyacı olan kişilere ulaştırıldığı, adı kötüye karışmamış, sizlerin de bağışta bulunduğunuz önerebileceğiniz kurum var mı?