Çoğu firmada otomasyon var. Ödeme onaylandığı anda panelden kurulum yapılabiliyor. Dün sanıyorum 15 dk sonra Plesk kurulu halde teslim aldım. İsterseniz reklam olmasın diye pm ile atayım firmayı bir değerlendirin.
Bildiğim kadarıyla geçen aylarda yaşanan bir takım sorunlar yüzünden otomasyonu kapatan firma sayısı çok. 1 gün beklemek istiyorum, bu gece işimi halletmek istiyorum kısacası