Çoğu firmada otomasyon var. Ödeme onaylandığı anda panelden kurulum yapılabiliyor. Dün sanıyorum 15 dk sonra Plesk kurulu halde teslim aldım. İsterseniz reklam olmasın diye pm ile atayım firmayı bir değerlendirin.