Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakın olay şu şekilde işliyor. bu tür firmalar bir numara alır oradaki tüm servisler için her birine birer kere kullanır.

örnek dün sizinle getir için konuşmuştuk. o numara getir'de bir kere kullanılınca bir daha getir'de kullanılamaz ama diğer tüm servisler için kullanılır. yani bütün servisler kullanılana kadar o numara 5sim.nette kullanılmaya devam eder. adamlar bu şekilde para kazanıyor.
örnek 10 liraya temin ettikleri kartı bu sayede 100 liraya satıyor 90 lira kâr elde etmiş oluyor.

umarım detaylı anlatabilmişimdir.
Ben Hic Oyle Oldugunu Zannetmıyorum ... Adamlar 150 Ulkeye Hızmet verıyor Yanı Hocam Sıze gore bu adamların ısı yok 150 Ulkeden 10 000 NR mı Devamlı Tedarık edecekler ? Adamlar Tamamıyle GSM Sırketlerının Bır acıgını yakalamıs veya NR Ureten ozel bır yazılım vs var ellerınde. SIM KART Falan yok Ortada bence.