Merhaba.
Oyun kesinlikle oynamıyorum.
Sadece R10'da, falan takılıyorum.
Çift ekran kullanabileceğim, sıkıntı çıkarmayacak iyi bir kasa önerir misiniz?
Not: İşlemcisi vb yüksek Gaming PC'leri önermeyin. Dediğim gibi sadece google'da geziyorum.
Hocam şahsi sistemimi satmak istiyorum 20 ay garantisi var Gamegaraj ve İtopya üzerinden aldım kasa Gamegaraj monitör ve ekipmanları İtopya hepsini satacam fakat sistem size göre biraz fazla gelecek detaylı bilgi istiyorsanız pm yazın