Merhaba.

Oyun kesinlikle oynamıyorum.

Sadece R10'da, falan takılıyorum.

Çift ekran kullanabileceğim, sıkıntı çıkarmayacak iyi bir kasa önerir misiniz?

Not: İşlemcisi vb yüksek Gaming PC'leri önermeyin. Dediğim gibi sadece google'da geziyorum.