Zaten yeni tip kimlik kartım vardı, üzerinde imza yok diye yenilettim bankalara kaydolamıyordum çünkü.
Bugün kimlik geldi ama hangi banka uygulamasına girsem ya kimlikteki seri no uyuşmuyor ya da doğum tarihiniz yanlış vs diyor, hatta garanti uygulamasında eski kimliğimle başvuruyormuşum gibi gözüküyor.
Nüfus müdürlüğünü aradım yine randevu alıp görüşün vs diyor, daha önce yaşayan var mı ne kadar sürede düzelir bu?