ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur fakat riske almaya yada uğraşmaya değmez. Bu devir de zaten nereden ceza versek diye herkesi izliyorlar...
Öyle ama kimse ekmek teknesini kolayca atacağını sanmıyorum bazen riske girmeye devam ederler