kardeşim burda abilik kardeşlik tartışmıyoruz resminde yaşın yazmıyor benimde işim gücüm yok profiline girip yaşına bakmamı mı bekliyorsun bende 36 yaşındayım gerekçesi buysa tamam mı güzel insan işin gücün rast gelsin.
İşte bu yüzden tanımadığın kişilere kanki diye hitap etmemelisin