Chey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kankim sadece almışlar dmaini ama bağlantısı vb yok
tamam olay bitti. aldılarsa onlarındır. onlarla iletişime geçmekten başka hiçbir yolu yok. düşmesini de bekleyebilirsin ama uzatmazlarsa tabii.