Yakında herkesin isteyeceği şeydir. Tam olarak bir yayılsın herkesin bilgisi olsunda belki içerik değişebiliyorsa bazı ek maddeler eklenebilir misal kirasını düzenli ödüyorsa en az 2 yıl çıkartmama gibi.

Çevremden gördüğüm kadarı ile herkes'de bir kiracı problemi olmaya başladı. Çoğuda düzenli kira ödeyen kişiler , sapıttılar. Hatta örgütlenen var. Misal kiracısı olan bir komşumuz var eşi öldü. Kiradan geçiniyor. Kiracılarının 3'üde anlaşıp eksik kira veriyorlarmış bazen hiç vermiyorlar mış. Evdende çıkmıyorlar.
Kanunların kiracı yanında olmasından dolayı ciddi sıkıntılar yaşıyor bir çok kişi.

Bende'de kiracı var daha hiç kira ödemedi. Sözleşmeyi yaptık sonrası yok 5 kuruş almadığım yer için ben şimdi para harcayıp çıkarmaya çalışacağım.