Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hollandanın insanı türklere biraz fazla ırkçı diyorlar hocam, doğru mu ?
İnsanından insanına değişiyordur diye tahmin ediyorum hocam. Gidemediğim için net birşey söylemem zor ama şöyle bir örnek verebilirim. Geçtiğimiz günlerde Linkedin de başvurduğum şirketteki çalışanlara bağlantı isteği yolladım. Dönüş yapan birine durumumu anlattım bana yardım eder misin dedim. Bana referans olur musun dedim. Olumlu karşıladı yardımcı olacağını söyledi. Hatta teşekkür ederim dedim bana destek olduğun için dedim. Dedi ki sonuçta dedi hepimizin bazen yardıma ihtiyacı olabiliyor birbirimize yardımcı olacağız ki başaracağız. Dedi mesela bu beni şaşırttı ben dahil çoğu kişi hiç tanımadığına birine böyle demez yapmıyorum der bahanesini eklet geçer.
Dediğim gibi insandan insana değişir mesela bu kişi iyi ama başkasıda dediğim gibi hayır deyip kestirip atan cevap vermeyen de oluyor