Ben de çalışma vizesi almanın zor olduğunu düşünüyorum. Her ülkenin yöneticisi önüne gelene vatandaşlık verecek kadar liyakatsiz ve şuursuz değil.

Hayat şartlarına gelince sanal ortamdan tanıdığım bir hollandalı Türk vardı uzun süredir görüşmüyoruz ama dolar 18 ken değil 2 sene kadar önce Türkiyede yaşayanlara acıdığını söylüyordu şimdi kim bilir hakkımızda ne düşünüyordur