harison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gibi çifte vatandaş olursan tüm Avrupa da çalışabilirsin habben asya dayım o ayrı konu tabi
Türkiyeden biraz zor o süreç En kolay oraya gidebilme evlilikle oluyor galiba ama oda yok. Herşeyi araştırıyorum aslında ama nasıl çalışma izni alabilirim hep çıkmazdayım. Firmalar sorumluluk almak istemiyor. Önce iş teklifi yapıyorlar sonra çalışma vizem olmadığını duyunca vazgeçiyorlar.