Türkiyeden biraz zor o süreç

En kolay oraya gidebilme evlilikle oluyor galiba ama oda yok. Herşeyi araştırıyorum aslında ama nasıl çalışma izni alabilirim hep çıkmazdayım. Firmalar sorumluluk almak istemiyor. Önce iş teklifi yapıyorlar sonra çalışma vizem olmadığını duyunca vazgeçiyorlar.