Birsüredir yurtdışında çalışmayı ve yaşamayı araştırıyorum. Hayat şartları ve alım gücü kıyası yaptığımda Avrupa ülkeleri bayağı önde gibi görünüyor. Aralarından da şuan hedef ülke olarak Hollanda'yı seçtim ve ona yönelik birşeyler yapabilmeye çalışıyorum.
Sizlere birkaç sorum var.
Hollanda'da yaşayan/çalışan var mı? Hollanda nasıl?
Eğer çalışıyorsanız iş bulma ve çalışma vizesi çıkarma sürecini anlatır mısınız? Çalışma vizesi almak oldukça zor görünüyor.
Önerileriniz var mıdır?