nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş için kullanacaksanız bütçenize göre MAC'ten daha iyi bir alternatif yok. M2 işlemcili pro alıp geçin. Ekran boyutuna da çok takılmayın. Kullandığımız eski laptoplar büyük olduğu için insan ilk etapta MAC'i birwz yadırgıyor ama sonra alışıyor. Boyu değil işlevi demişler =) Performans olarak o kadar fazla tatmin ediyor ki hani 10 inç de olsa yadırgamazdım ben.
M2 Pro 30k+ ama M1 Pro olabilirim hocam cevapınız için teşekkür ederim