Herkese öncelikle iyi geceler.
25k civarına kadar çıkabileceğim bir bütçem var. Elimde emektar lenovo eskidiği için laptop almaya karar verdim. Aklımda macbook fikri var ancak işletim sisteminden ve alacağım macbook 13.3 inç olacağından ekran boyutu konusundan endişelerim var birkaç kullanan arkadaşım aşırı derecede memnun sizce macbook mu almalıyım yoksa lenovo, casper, asus v.b markaları mı araştırmalıyım ?
not: Oyunla aşırı derecede aram yoktur nadiren oynarım laptopu daha çok işlerim için kullanacağım ilerde de nasip olursa tasarım yazılım v.b