byegcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.plazacubes.com/ankara/cu...ar/the-paragon

evet normal biz de plaza cubes kullanmıştık 1200₺ idi yanlış hatrlamıyorsam 2 adet giriş kartı ile çokta güzeldi (2kişilik)
aylık idi dimi hocam