Zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki farkedemiyoruz bile. Hayatımız da sürekli bir koşturmaca, kimilerimizin geçim kaygısı kimilerimizin sağlık sorunları hepimizin bir derdi var. Büyük ve o küçükken sokakta gördüğümiz abi abla dediğimiz insanların yaşlarına geldik. Bu yazıyı okuyorsanız eğer 1 saniye bile olsa küçüklüğünüzü düşünün, 12 ve 13lü belki de en güzel yaşlar. Sokaktan beri eve gelmiyoruz top oynuyoruz akşam ezanında evde oluyoruz. Çok güzel yıllardı hiçbir sorumluluk ve derdimiz yoktu çocukluk yıllarımızın. Eğer şimdi çocukluk yıllarınızda ki o çocuk yani o yaşta ki kendiniz karşınızda duruyor olsa ona ne derdiniz ?