akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herkes aynı kim sizden farklı ki ? Sadece şunu biliyorum hiç kimse beni seni veya her hangi bir başkasını kurtarmaya gelmeyecek. 50 yıl da şikayet etsek düzelmeyecek. Tek çözüm paraya odaklanmak. Sistem bunun üzerine kurulmuş. Araştırma yaparken hintlilerin pisliğin, yokluğun en dibinde olup bu kadar başarı sağlamalarına bakıyorum, denk geliyorum. Adamlar için yapılamaz denilecek bir kavram yok cidden. Kırık telefondan video çekip bakın şu şekilde yapılıyor diye video paylaşıyor. Uzun lafın kısası ya sonuna kadar savaşacağız yada durumu kabullenecegiz..
Haklısın bizi kimse kurtarmaya gelmeyecek nereye gidiyoruz daha ne yaşarız bilmiyorum ama bu kadar tükendiğimi ilk defa hissediyorum.