Evlenme hocam zaten tek dert o olsun, ha gerisi için hayat zor daha da zor olacak. Allah herkese yardım etsin
Evlilik düşünemiyorum zaten bu durumdayken.
Derin bir nefes aldım sonda vallahi daraldım okurken.
Ülkecek zor bir dönemden geçiyoruz Allah sabır versin hepimize.
Valla artık zorda değil yaşamak imkansıza oynuyoruz.
Belki dediğiniz herşeye sahip olduğunuzda başka sorunlar olacak. Demekki bunları yaşamanız gerekiyor ki yaşıyorsunuz. Hiçbir şey sebepsiz değil. Ne oluyorsa olması gerektiği için oluyor. İyi şeylerde kötü şeylerde.
Fakirin avunma biçimi bu hocam herşeyde gözümüz yok yetsin ya bi ev bi araba lüks değil biz yaşamıyoruz karnımız doysun diye yırtınıyoruz artık.