Ben Doğarken Ölmüşüm Anlıcanız.
Ne gün yüzü gördük ne mutluluk yaşadık.
Çalıştık neye bulaştıysak battık.
Aşık olduk her defasında aldatıldık.
Az umutlandık çok kaybettik.
Hele son iki sene içinde kurmak istediğim hayalimde yok hayal kuramıyorum sebep bulamıyorum.
Ev alamadım, Arabam yok daha evlenmedim bile sadece maaşlı çalışanım maaşla ay sonu zor ediyorum.
Bir heves araba alıyım dedim kredi bile çeksek yeni yasa yüzünden vade kısa diye ödeyemiyoruz.
Ev zaten imkansız artık.
Baba emekli oldu halen hammallık yapıyor geçinilmiyor çünkü.

Soruyorum ciddi ciddi acaba ben niye doğmuş olabilirim?
34 yıl yaşar ne yaşar ne yaşamaz modundayım. Bir 34 yıl daha bunu niye yaşamam gerek?
Ha şükretmek demeyin ediyoz etmeye zaten ama bu gidişle geldiğimiz gibi gidecez.