LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam bin tl daha verip sıfırını alır neden garantisi bitmiş ürüne 6100 versin 2nci el araba teknoloji ürünlerinin bu kadar patlaması hep bu yüzden yazık vallahi yazik
Evet haklısınız