Kredi çeksek, onunla yeni bilgisayar alsak ve cep telefonu da bunların hepsi gider olur sanırım. Yani kredi masrafları + faizi + pc ücreti + telefon ücreti doğru değil mi bu konu? Ayrıca vergi mükellefi mantıklı çünkü yıllık 200 bin kazandığımızda 30 bin direk bizden devlet kesecek ama diğer türlü giderler bulup masraf azaltabilir ve yatırımlarımı da gider gösterebilirim. Ayrıca oyun vs aldığım kişiler bana kdv ödenmesi durumunda fatura kesmek istiyorlar bunu yapmak mantıklı mıdır?
Evet çektiğiniz krediyle işinizle alakalı yaptığınız harcamaların faturalarını gider olarak gösterebiliriz. Fatura almanız, KDV sini karşıya ödememekten daha karlı olacaktır sizin için