gider arttı diyenlere şunu sormak istiyorum
Arkadaşım kel sayılır sadece yanlarda oda çok çok az saçı var.
Adam makinayı çalıştırmış yanları 1 e vurmuş.
Sakalı da sadece 1 le alıp alt tarafı makasla düzeltmiş.
70 tl parasını almış.
Ve bu dediğim yer mahalle arası öyle aman aman cadde üzeri olmayan bir yer.
Ne gideri var şimdi bunun kaç tl elektrik yaptı kaç dk sını aldı ?
Elektriği cartı curtu geç yaşam giderleri artmış olmasın? 15 TL mi almalıydı sizce? Babasının hayrına mı açmalıydı dükkanı?
İsterse kafanın üstünde bir tel olsun, tarife belli değil mi? Keller için berberler odasının ayrı fiyat belirlediğini görmedim. Eskiden berberin kendi insafına kalıyordu 10 lira ver yeter diyordu da o devir çoktan geçti. 70 lira dediğin bir öğün yemek parası artık.