Hocam arabayı yıkayacam benzinlikle su pompası var 8 TL bozuk para istiyor , köpük'de 8 TL = 16 TL.
Fiyata bakarmısın 2-3 Dk süre veriyor. Birde yanında kim bu kadar bozuk para taşır ki. Gittim bozdurdum geldim. Ne saçma sapan şeyler ya.
Fiyatı ayrı saçma , bozuk para araması ayrı saçma
16 TLye 2 dk süre veriyor , kendin araba yıkıyon bu saatten sonra her türlü fiyat bana az gelir
Ülkedeki fiyat algısı bozuldu.