Önceki postumda bahsetmedim ama yıllardır saçımı sakalımı 3 kestiririm, pandeminin başında berbere gidemeyeceğimizi düşünerekten bir makine almıştım 400 tl civarına. O sıralar berberime 60 tl ödüyordum, ayda bir saçımı kestirdiğimi düşünürsek şu an makine kendini her türlü amorti etti üstüne kârdayım diyebiliriz. ayda bir, genellikle pazar gününe denk getiriyorum duştan önce sadece yarım saatimi alıyor. Ense kısmını naturel bıraktığım için 2. bir kişiye de gerek duymuyorum.
benim gibi sadece saçını 3 numaraya kestirip, 10 dakikalık işe 70-80 tl bırakmak zoruna giden varsa tavsiye ederim