one plus öldü üzerine toprak atıyoruz artık. Yeni one plus 10 modeliyle imei işlemi artık bitti yapılmıyor, gönüllerin yeni kralı one plus kurucu ortaklığından ayrılıp yeni model üreten nothing phone 1. Henüz yeni ama zamanla ismini çok duyacağız
nothingin tipine biraz özelliğine kanıp alınmaz duyulmamış edilmemiş işlemcisi bile snd 778p+ ya one plus 10 pro onun çok çok üstünde kaldki iphone benzediği için tercih edilecek telefon değil hele 10 17 bin arası para vermek hiç tercih sebebi değil o yüzden gider 15 e one plus 10 pro alırım