ben normalde her yerde standart fiyat var sanıyordum yıllardır.hani fiyat listeleri oluyor ya,biçok yerde aynı fiyatları görünce,tek fiyat var diye düşünmüştüm.10-15 gün önce traşa gitmiştim,orada bu muhabbet açıldı.ben de sordum işte her yerde fiyat aynı mı diye.meger o alt fiyatmış,üstü kişiye göre degişiyormuş.yani berberler odası,en az x tlye şu traşı yapabilirsin diyormuş ama ondan sonrası tamamen berberin insafına kalmış durumda.30tl istesede,100 tl istesede kimse bişey diyemiyormuş yani.ben de bi süredir 50tl veriyorum bu arada,ama biçok yerde 70-75tl oldu bizim buradada.benim berber de 70-75 yapıcam yakında,bi sonraki geldiginde 50 tl ile çıkamazsın burdan dedi bana