H2Ready adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba dhcp kapatmaktan başka bi yolu olabilir mi hocam, çünkü onu kapatırsak bağlı cihazlar internete çıkamayacak
Aşağıdaki alandan ayarlayın ya da modemden cihazın mac adresine ip atayın