arkadaşlar bilgisayarımda xampı başlattıktan sonra bu ipv4 adresi ile bağlanabiliyorum , fakat bu dinamik olarak sürekli değişiyor , ve ethernet değil wireless . Bu ipv4 adresini nasıl sabite alabilirim?