enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da felan uygulamayı tanıtacağım ama bundan önce tamamen emin olmak istiyorum yasal bir sorun olup olmayacağı konusunda.
Yok yaşamazsınız hocam