berberlerin sadece makas kullandığını mı sanıyorsunuz. adamlarda envai çeşit malzeme var. traş makinalarından tutun da jiletlere havlulara şampuanlara kadar. klima veya ısıtma vs giderlerini saymıyorum bile. ha 100 lira belki abartıdır ama bu ekonomide 50 den aşağı traş oluyorsanız bedava oluyorsunuz demektir. Berber değilim ama bir sürü arkadaşım var adamların gideri arttığı gibi müşteri sayısı da düştü. öncesinde bir kişi ayda 2-3 defa gelirken şimdi saçı sakalı iyice uzatıp ayda 1 defa ancak geliyor.