Cihan_Tavli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abdullah abi mantıksız değil mi ya o zaman her hizmetimiz için kurumsal görünmek için(!) Yeni hesap açıp takılalım birinden mağdur ettiğimizde hoop diğerinden devam edelim bence bu işte bir iş var büyük bir yanlış anlaşılma var
Bende anlamadım zaten sen dedikten sonra farkettim ben de o yorumu zaten.Merak ettim.Benim bildiğim bir kişinin 1 adet kurumsalı ve bireysel hesabı olur onun haricinde aynı ad ve soyad ile 2-3 tane kurumsal olamaz.
Bir moderatörü etiketleyip soralım müsaitse eğer cevaplandırır belki ben yanlış biliyorumdur
@Engin; abi aynı ad soyad ile bir kişi 2-3 adet kurumsal hesap açabilir mi ?