Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de dikkat etmedim ona sahi nasıl 3 tane kurumsal var ?
Abdullah abi mantıksız değil mi ya o zaman her hizmetimiz için kurumsal görünmek için(!) Yeni hesap açıp takılalım birinden mağdur ettiğimizde hoop diğerinden devam edelim bence bu işte bir iş var büyük bir yanlış anlaşılma var